Seireitei

Monday, July 06, 2009

Buikpijn en rare dromen

Ben nu een aantal dagen bezig met mijn dieet. Op zich mis ik wel mijn drankjes die ik altijd dronk maar tot nu toe nog geen koolzuur gedronken. Jammer genoeg wil de pijn in mijn buik nog niet helemaal weg. Het is nu ongeveer al een week aan de gang en hoop eigenlijk dat het langzaam zou wegtrekken als ik een aantal dagen verder ben met het dieet.

Ik ga zo toch proberen te sporten, al ben ik bang dat ik het niet veel langer dan 10 min vol zal houden. Werken ging dit weekend nog redelijk, al heb ik denk ik nog nooit zo vaak op de kruk gezeten in die 8 jaar.

Voor de rest ga ik vandaag wat verder aan mijn thesis. Ik heb twee hoofdstukken terug gekregen van mijn eerste begeleider en ga haar opmerkingen verwerken dan zijn die 2 hoofdstukken zo goed al klaar. Voor de rest ga ik een beetje dutten denk ik, heb afgelopen nacht slecht geslapen. Veel gedroomt waaronder over mensen waar ik eigenlijk niet aan wil denken ... dus mogelijk dat ik wat slaap inga halen.

ohh ik moet nu opschieten om mijn trainings kleding aan te trekken, hopelijk binnenkort een wat meer informatieve blog.

Cheers M

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home